Pytanie do admina

talk in your native language here.
cBs KRA7OS
User lv4
User lv4

Pytanie do admina

Post by cBs KRA7OS »

witam, to tylko pytanie i pomysł , server unfreeze 2 jest martwy nikt na nim nie gra, i można by było zrobic dobra rozgrywkę zwykły team deatmach ale max życia czy zbroi 100/100 ustawic time limit na 10 i fraglimit 75 ale żeby nie było zamrożenia i odmrażania, po prostu ginie zawodnik i pojawia się od razu każdy startuje w rozgrywce z all weapon oprócz bronii bfg no i max player 4vs4 i bardzo dobrzo sie tak gra

hello, it's just a question and idea, server unfreeze 2 is dead no one is playing on it, and you could do a good game of ordinary team deatmach but max life or armor 100/100 set time limit on 10 and fraglimit 75 but that there was no freezing and defrosting, just the player dies and appears immediately, everyone starts in the game with all weapon except bfg weapons and max player 4vs4 and very good game
cBs KRA7OS
User lv4
User lv4

Re: Pytanie do admina

Post by cBs KRA7OS »

Nawiązując do tematu to ustawić jeszcze żeby z Romet jump schodziła energia i poważnie je taka rozgrywka nabiera miodu :)
cBs KRA7OS
User lv4
User lv4

Post by cBs KRA7OS »

Nawiązując do tematu to ustawić jeszcze żeby z Roket jump schodziła energia i poważnie taka rozgrywka nabiera miodu

Referring to the topic, set the Roket jump so that the energy goes down and seriously this game takes on honey
adminless
Site Admin
Site Admin
in-game nick: not available

Post by adminless »

hello, yes UnFreeZe2 has been set to be replaced by another server at another spare host I have since the last few months, however unfortunately be it for some reasons or another ones I haven't done it yet. luckily last week or so I finally managed to get going the custom server image I built for this year server so that will definitively save lots of time and besides that I started with the coding of the new server but unfortunately I haven't gone much further than yet. lately I've been doing stuff away from this, like looking for a summer time job at least and also practicing some outdoors sport lately too, furthermore also the 2018 Russia Soccer World Cup is getting huge but anyways I'm not gonna give a date but I have the feeling that this is finally going to happen in the short/middle term this time.

yeah as for the server itself, well there has been plenty of suggestion already, from ctf to 1vs1, just plain tdm I don't think is gonna happen, in the end as usual with me I'll try to come with a mix of several things and see what happen but yes one thing is clear I'll change it from the regular UnFreeZe. thanks for interest and suggestions.
cześć, tak, UnFreeZe2 został zastąpiony przez inny serwer na innym wolnym hoście, który mam od kilku miesięcy, ale niestety jest to z jakiegoś powodu lub innego, którego jeszcze nie zrobiłem. na szczęście w zeszłym tygodniu udało mi się w końcu stworzyć niestandardowy obraz serwera, który zbudowałem na tegorocznym serwerze, tak aby ostatecznie zaoszczędzić mnóstwo czasu, a poza tym zacząłem od kodowania nowego serwera, ale niestety nie poszedłem dalej jeszcze. ostatnio robię rzeczy z dala od tego, jak na przykład szukanie letniej pracy, a także uprawianie sportów na świeżym powietrzu w ostatnim czasie, a ponadto Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Rosji w 2018 r. są coraz większe, ale w każdym razie nie dam randki ale mam wrażenie, że teraz to się wydarzy w krótkim / średnim okresie.

tak, jak dla samego serwera, cóż, już było mnóstwo sugestii, od ctf do 1vs1, po prostu tdm Nie sądzę, że to się stanie, w końcu jak zwykle ze mną spróbuję przyłączyć się z mieszanką kilka rzeczy i zobacz, co się stanie, ale tak, jedno jest pewne, zmienię je ze zwykłego UnFreeZe. dzięki za zainteresowanie i sugestie.
adminless
Site Admin
Site Admin
in-game nick: not available

Post by adminless »

hey hi again

so as I had reschedule here finally this week I started with a new spin off of the well know UnFreeZe server at the new home of UnFreeZe2 and during this time luckily instead of putting it on that crappy bulky ages old spare host I was talking about, I even got a brand new deal for a huge enterprise level server located at the very core of Europe. and hehe btw you almost even got the spin-off right (rules included), that was kind of a good suggestion looking at it now, instead of team deathmatch I set it just simple deatmatch (a.k.a. classic free for all), after think about it, I believe that is the mode that should appeal the people the most as tdm was kinda too similar to UnFreeZe on many aspects, I mean, basically it just keeps being a team gametype after all and not everybody is up for yet another team gametype more, and generally dm tends to be a bit more easier/fun to play overall.

also you almost guessed the scores right only difference is the fraglimit here 50 at the moment (we'll see how it evolves from there) instead of 75 (yeah that probably would suit tdm better) and, yes, the timelimit is set to 10 which seems to be pretty much the "standard" (even for stuff like competitive aired 1vs1 matches). thus this should settle finally the servers thing for real I hope, make sure to check it out, you have more info at the original thread about the new host here and the connection info is as follows down bellow:
  • hostname: freefun.fpsclasico.de
  • ipv4: 85.10.197.107
  • ipv6: 2a01:4f8:a0:5363:85:10:197:107
  • port: 27960 (required)
enjoy and have fun :D
tłumacz Google wrote:cześć znowu

tak, jak przeniosłem się tutaj w tym tygodniu, zacząłem od nowego odkrycia dobrze znanego serwera UnFreeZe w nowym domu UnFreeZe2 iw tym czasie szczęśliwie zamiast umieszczać go na tym paskudnym, nieporęcznym, starym, zapasowym hoście, o którym mówiłem, Dostałem nawet całkiem nową ofertę dla ogromnego serwera klasy korporacyjnej zlokalizowanego w samym sercu Europy. i hehe btw prawie dostałeś spin-off (reguły w zestawie), to była dobra sugestia patrząc na to teraz, zamiast na drużynowy deathmatch ustawiłem to po prostu proste deatmatch (aka klasyczny za darmo dla wszystkich), po pomyśleniu o sądzę, że jest to sposób, który powinien przemawiać do ludzi najbardziej, ponieważ tdm było zbyt podobne do UnFreeZe w wielu aspektach, chodzi mi o to, że po prostu wciąż jest grą drużynową, a nie wszyscy są gotowi na kolejny gatunek zespołu. więcej, i ogólnie dm wydaje się być nieco łatwiejsze / fajne do gry ogólnie.

również prawie odgadłeś, że różnica jest tylko różnicą w tym momencie 50 (zobaczymy, jak ewoluuje) zamiast 75 (tak, to prawdopodobnie lepiej pasowałoby do tdm) i tak, limit czasu jest ustawiony na 10 co wydaje się być raczej "standardem" (nawet w przypadku takich rzeczy, jak konkurencyjne antenie 1vs1). w ten sposób powinno się ostatecznie rozwiązać problemy z serwerami, mam nadzieję, sprawdź to, masz więcej informacji w oryginalnym wątku na temat nowego hosta tutaj, a informacje o połączeniu są następujące poniżej:
  • nazwa hosta: freefun.fpsclasico.de
  • ipv4: 85.10.197.107
  • ipv6: 2a01:4f8:a0:5363:85:10:197:107
  • port: 27960 (wymagany)
ciesz się i baw się dobrze: D